Neden Yazmaya Başladım?

Paylaş:

Ben, yazarak mutlu olan biriyim. Kelimelerle kurduğum dünyada hem kendimi buluyor hem de içimde birikenleri özgürce akıtmanın huzurunu yaşıyorum. Bir yerde okuduğum, duyduğum ya da araştırıp öğrendiğim her bilgi bende yeni bir merak kapısı açıyor. Bu kapıdan içeri girdiğimde, öğrendiklerimi sadece kendime saklamanın eksik bir şey olduğunu hissediyorum.

Bilgi benim için, paylaşıldıkça değer kazanan bir yolculuk. Bu yüzden, zihnimde yer eden her düşünceyi, her çıkarımı ve her farkındalığı yazıya döküp başkalarıyla paylaşmayı seviyorum. Belki biri okuyacak ve ilham alacak; belki birinin zihninde yeni bir soru, yeni bir merak uyanacak. İşte tam da bu ihtimal beni mutlu ediyor.

Yazmak, hem kendimi ifade ediş biçimim hem de birikimlerimi anlamlı bir şeye dönüştürdüğüm bir alan. Bu yüzden yazıyorum; çünkü yazdıkça nefes aldığımı, öğrendikçe büyüdüğümü ve paylaştıkça çoğaldığımı hissediyorum.

Aziz AKÇA

Aziz AKÇA

Sade bir yaşam seviyorum.
Bazen kelimeler, söyleyemediğimi anlatıyor.

Gürültünün içinden sakince geçiyorum.

İlgili Yazılar

Yazılar

CMD ile exFAT’i FAT32’ye dönüştürün

Profesyonel kullanıcılar ve BT yöneticileri için geçerlidir. ExFAT’tan FAT32’ye dönüştürme için son yöntem, Windows’a yeni başlayanlar için zor olabilir. Deneyimli kullanıcıların ve yöneticilerin bu ipucunu...

Yazılar

Müslümanların Kendini İfade Mücadelesi

Müslümanların Kendini İfade Mücadelesi Biz Müslümanlar, uzun zamandır kendimizi anlatmakta zorlanıyoruz. A’dan başlıyoruz; inancımızı, değerlerimizi, ahlakımızı anlatıyoruz. Fakat muhataplarımız daha biz A’yı bitirmeden bizi B...

Ana SayfaProfil